TØRST
TØRST er en ny, norsk energidrikke som tar markedet med storm.

Utfordringen

Hvordan øke merkevare- og produktkjennskap blant målgruppen ved hjelp av annonser som engasjerer? Med kreativ kompetanse og en fengende beat. Dette er et eksempel på et produktvideo-prosjekt, klippet både for innlegg og annonsering via fullformat og story. Målet var å fange opp designet og energien av boksen.

Det ble laget en 15 sekunder og en seks sekunders versjon av videoen, i både 9:16 og 16:9-format


Innhold:
Materialet ble laget i tråd med et mål om å engasjere publikum til å huske, men også teste Tørst energidrikk. Kampanjen driver kjennskapen opp.
KPI-er i slike type kampanjer er i utgangspunktet rekkevidde, frekvens og gjennomseingsgrad. Utfra disse tallene kan vi skape innsikt tiløkning i ad recall og engasjement rundt materialet.
Se alle prosjekter
Klar til å prate?
Ta kontakt