Annonsering
Det er mye å tenke på fra A til Å. Å bruke korrekte datakilder for å optimalisere relevansen av din digitale markedsføring for å igjen øke sannsynligheten for kundekonvertering er essensielt.
Data
Det er mye å tenke på fra A til Å. Bruke datakilder riktig for å optimalisere relevansen av din digitale markedsføring for å øke sannsynligheten av kundekonvertering er viktig, men vanskelig. Algoritmene til digitale plattformer er designet med en "Relevancy Score", noe som betyr at hvis et selskap bruker sine strategier og taktikker relevant, vil plattformene belønne med en lavere kostnad for annonser. Lavere kostnader og flere konverteringer? Ja, takk.
Innhold og plattformer
Vi lager innhold. Men dette innholdet må administreres for å fungere som det skal. Det må kuttes til riktig plattform, og vi gjør dette i den kreative biten. Men det trenger også riktig målretting, riktig plattform, riktig kontekst. Enten hvis du oppretter et fysisk produkt, eller programvare, eller en tjeneste, er riktig innhold som spiller på mottakerens følelser eller forstand avgjørende for å lykkes med digitale salg. Vi hjelper bedrifter å visualisere en historie som kundene kan forholde seg til. Hvilket problem løser du? Hva kan du gjøre for kunden? Innholdet skal bygge en bro mellom deg og potensielle kunder. Dette kalles Indound Marketing.
Deler av digitale salg
Nettsiden din er hjemmebasen din, google er sekundærbasen og sosiale medier er plattformene som skal drive innholdet ditt. Alt innhold som skaper interesse skaper også trafikk. Nettsiden din konverterer trafikk til salg (hvis designet rett)
Klar til å prate?
Ta kontakt